U Katoličkoj osnovnoj školi obilježili stoti nastavni dan

Katolička osnovna škola

Učiteljice razredne nastave prihvatile su izazov te odlučile 13. veljače obilježiti i proslaviti – stoti  nastavni dan.

Projekt 100. dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, čiji je cilj okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji bi kroz odabrane sadržaje obilježili nastavni dan.

Nositelji projekta, Udruga učitelja razredne nastave Zvono i eTwinning, zamislili su stoti nastavni dan bez školskih udžbenika kroz igru i međupredmetne aktivnosti.

Učiteljice svojih razrednih odjela Katoličke osnovne škole u Šibeniku realizirale su ga uz puno veselja, smijeha i zabave.

– Učenici 1.a razreda pretvorili su se u 100 dana pametnije kraljevne i kraljeviće, a kroz predmetne sadržaje to su i pokazali. Tako su na satu Hrvatskog jezika nanizali 100 riječi i stvorili priču, čitali rečenice na 100. stranicama knjiga, nabrajali riječi koje bi svaki prvašić trebao znati, od slova imena projekta sastavljali što više različitih riječi. Na satu matematike kroz grupne radove zbrajali su i oduzimali. Ukoliko su im rješenja bila točna, pročitali su što su naučili proteklih sto dana. Kod prvaša nije nedostajalo ni natjecateljskog duha… Mjerili su tko u 100 sekundi može više skočiti, napisati svoje ime, zapljeskati, čučnuti, izgovoriti abecedu.

Učenici 1.b razreda rješavali su osmosmjerke od 100 slova, rješavali zadatke te točnim rješenjima do,azili do poruke o onome što su postigli u 100 dana nastave, pisali poruke prijateljima na temu sto dana prijateljstva te na satu likovne kulture izradili krune s natpisima “Sto dana pametniji/a”.

I drugaši su se izvrsno zabavljali pišući poruke “100 razloga zašto te volim” te izvodeći vježbe na satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici 2.b razreda rješavali su zadatke kojima su rješenja bilabroj 100, pisali poruke prijateljima koje sadrže 100 slova te napravili veliko razredno srce sastavljeno od 100 malih srca.

Učiteljice 3.a također su bile kreativne u osmišlljavanju današnjeg dana te su učenicima pripremile zadatak napisati 100 imenica i glagola koje su prvašići izvrsno pročitali, spajali 100 točaka u dužine na satu Matematike, izradili krune na satu Likovne kulture koje su ponosno nosili cijeli dan. Učenici su posebno razdragani prihvatili ideju prijatelja da prikupe i 100 kuna za potrebne te su u istom raspoloženju dijelili zagrljaje, smajliće i grudali se papirnatum grudama na kojima je bilo ispisano 100 poticajnih poruka.

Učenici 3.b razreda shvatili su koliko su bogati znanjem kad su u grupnom radu ispisali 100 pojmova koje su naučili u 3. razredu, a i prijateljstvom kad su dijelili 100 zagrljaja i igara na satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Također su iz sadašnjosti pobjegli malo u budućnost crtajući sebe kao stogodišnjaka.

Ni učenici četvrtih razreda nisu ostali zakinuti za njima nazanimljiviji i najveseliji dan. Krenuvši iz svoje učionice hodnikom koji je bio označen sa 100 zadataka pisanog množenja kojima su rješenja bila broj 100, put ih je odveo u knjižnicu. Tamo su podijeljeni u pet skupina, iz knjiga ispisivali 100 riječi koje su napisane ili na narječju ili su arhaizmi i tako obogatili svoj rječnik. U razredu su vrijeme proveli učeći brojati do 100 na esperantu, jer je prije 100 godina umro izumitelj esperanta, L. L. Zahmenhof. Ta aktivnost ih je posebno oduševila i spremno su dočekali sat Tjelesne i zdravstvene kulture – dodavanje lopte 100 puta, opće pripremne vježbe – 10 vježbi s  10 ponavljanja, trčanje na 100 m i štafeta. Slatko iznenađenje – 100 kolačića sa svijećicama – dalo im je dovoljno energije i za popodnevni rad, gdje su provodeći tjelesne aktivnosti, oblikovali broj 100, crtali sebe kao stogodišnjake, sastavljali puzzle od 100 komada te pisali riječi koje u sebi sadrže riječ sto.

Učenici 4.b razreda su kroz jutro čitali i prepoznavali pisma koja su im roditelji uputili na temu “100 puta ti moram ponoviti…”, a potom su pisali sastavak na temu “Morate mi govoriti 100 puta, jer…”. Potom su predstavili projekt “100 riči zavičajnog govora”, a iz Matematike su postavljali i rješavali zadatke kojima je rezultat 100. Uslijedila je korelacija Engleskog jezika, Likovne kulture, Glazbene kulture i Tjelesne i zdravstvene kulture kroz pjesmu “Lets get fit – Count to 100”. Na satu Likovne kulture učenici su izradili naočale u obliku broja 100, od kartona. U produženom boravku uslijedile su sljedeće aktivnosti: izrada plakata “100 razloga zašto je dobro ići u školu”, izrada plakata u obliku srca – “Na čemu smo zahvalni” (100 zahvala), natjecanje među učenici a trećih i četvrtih razreda – “Tko će prije složiti puzzle” (100 komada), te aktivnost na svježem zraku – “100 velikih koraka”.

Ovaj živopisni dan začinili smo zajedničkom aktivnošću puštanja 100 balona ispred škole svih učenika i učiteljica razredne nastave i zaključili jedno – sutra s udžbenicima, bilježnicama, opremom, znanjem i vještinama nastavljamo istim tempom, iako je 101. dan, stoji na stranici škole.

Fotografije pogledajte OVDJE.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.