Gledatelji mogu vikati na TV kako bi preskočili reklame

ilustracija

Sony je podnio zahtjev za zaštitu patenta koji bi televizijskim gledateljima mogao omogućiti da preskaču oglase na način da glasno viknu ime prizvoda koji se reklamira. 

U zahtjevu za zaštitom novog patenta, navedeni su i drugi načini za preskakanje ili ubrzavanje reklama, uključujući i interakciju s televizorom koristeći kontroler sličan kontelerima koji koriste igraće konzole. 

U jednom od primjera koji je citiran, od korisnika je zatraženo da “baci krastavac kako bi ubrzao oglas” uz dijagram čovjeka koji koristi ručni uređaj za bacanje virtualnog krastavca na zaslon televizora tijekom trajanja reklame za hamburgere. 

Prepoznavanje glasa, Bluetooth, detektori kretanja i umreženi tableti, sve to je spomenuto u zahtjevu za patent, premda u dokumentima ostaje nejasno koliko Sony očekuje da će korisnici imati interakciju s oglasom prije nego nestane s ekrana. 

Ovaj Sonyjev plan je u razvoju barem od 2012. godine, ali tek sada je kompanija Američkom uredu za partente podnijela zahtjev za zaštitom petenta. 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.