Jedan od najvažnijih Advertising festivala u Europi – Golden Drum, održat će se od 9 do 11. listopada 2013. u Portorožu, u organizaciji Slovenačkog udruženja oglašivača i ove godine slavi 20 godina. Sudionici se mogu prijaviti po povoljnijim uvjetima, uz smanjenu kotizaciju, do 16. rujna 2013. Ulaz na Festival za sve je studente prvi dan besplatan! U okviru trodnevnog festivalskog programa, svi sudionici imat će priliku čuti vrhunske svjetske stručnjake u kreativnoj industriji, koji će dati osvrt na oglašavanje u proteklih 20 godina, koliko postoji ovaj Festival.
SAGMEISTER NA FESTIVALU
Program 20. Golden Drum Festivala ove godine će biti posebno zanimljiv zbog dolaska Stefana Sagmeistera, svjetski priznatog dizajnera koji je kreirao naslovne strane albuma za najveće svjetske glazbene zvijezde kao što su: The Rolling Stones, Lou Reed, Aerosmith, David Byrne i muzej Guggenheim za TV kanal HBO i Simona Schwaighofera, kreativnog direktora Red Bull Creative, (in-house agencije) Red Bulla iz Salzburga, koji će predstaviti projekt Red Bull Stratos.
GUNNOVO PREDAVANJE
Uz Stefana i Simona na festivalu će svoje predavanje održati i Donald Gunn, osnivač i direktor renomiranog Gunn Reporta koji svake godine objavljuje najkreativnije radove i dostignuća u proteklom periodu, Folker Wrage, regionalni kreativni direktor agencijske mreže McCann, Rogier Croes, vizionar i pokretač novih trendova u oglašavanju, iz agencijske mreže MEC, Mikhail Elagin, glavni kreativni direktor ruske nezavisne agencije Twiga, koja slovi za jednu od najuspješnijih agencija u regiji i svijetu, Ravid Kuperberg, trener kreativnog mišljenja u oglašavanju, Christian Mix-Linzer, jedan od najpoznatijih kreatora zvuka za klijente iz Berlina, kao što su: Audi, Porsche, Hyundai, Ebay, Google, Orange i McDonalds.