Protiv kiše i nogometa svaka mala pomaže

Iako su 4. srpnja brojni mediji u Hrvatskoj prenijeli vijest kako je u lipnju u Šibeniku ostvaren odličan turistički rezultat u odnosu na isti mjesec lani, odnosno da je ostvareno 164.990 noćenja  što je 22 posto više nego prošle godine, Šibensko – kninska županije ovih dana nije bila iste sreće.

I dok se mnogi tuže da su slabiji turistički rezultati nuspojava lošeg vremena (ljeta malo ima, pa ga malo nema) i Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, svugdje se traži slamka spasa koja bi sezonu učinila koliko – toliko boljom, makar naizgled, prividno. Ta slamka često su ti, nazovimo ih, skriveni ambasadori turizma naše zemlje.

Ponekad su najbolji ambasadori turizma oni koji to postaju slučajno, da o tome i ne razmišljaju, toga nisu svjesni ni oni ni mi (grad i stanovnici grada ili zemlja i stanovnici zemlje koju promoviraju) ili oni, za koje bismo pjesnički mogli reći, koji prolaze ispod radara.

Ovih smo dana ‘ulovili’ dva takva, no sigurni smo negdje u bespuću virtualnog, internetskog svijeta – takvih ima ih još.

MALI, ALI PALI

Prvi od njih je novosadski bend zanimljiva imena Josip A Lisac (JAL). Bend je nastao 2009. godine u susjednoj nam Srbiji, a sviraju ska, reggae, rock, punk, world music. Ove godine mogu se pohvaliti ljetnom turnejom po Jadranu, a na tom glazbenom proputovanju nisu i neće zaobići Hrvatsku.

U Hrvatskoj, točnije u Šibeniku su već nastupili i to 3. srpnja, taman noć uoči što će hrvatski mediji objaviti odlične turističke rezultate u Krešimirovom gradu.  Kod nas su započeli, kako navode na svojoj službenoj internetskoj stranici, prvi dio ljetne turneje.

Ugostio ih je klub Azimut, nastupili su na tamošnjem tzv. green stageu. Na kraju tog prvog dijela turneje zahvalili si su se svima koji su ih pratili i sve to uz profilnu fotografiju slikanu u Šibeniku, na stepenicama ‘ispod’ katedrale sv. Jakova. Riječ je o bendu koji podjednako vole doma u Srbiji, u Hrvatskoj, ali rado se slušaju i u Makedoniji,  Crnoj Gori i Sloveniji i ta će slika, ako ništa drugo, obići regiju. Ma, koliko gesta bila mala i slučajna, sigurno će kod nekog ostaviti utisak, vjerujemo, pozitivan.

KATE MOSS I GARDEN FEST

topshop fest garden fest_

Drugi slučajni ambasador je svjetski poznati engleski lanac ulične mode Top Shop čije je najbolja hodajuća reklama, pak,  svjetski poznati model Kate Moss. Top Shop je na svom Instagram profilu s milijunima svojih obožavatelja podijelilo radost zbog prisustvovanja i uživanja na The Garden Festivalu u Hrvatskoj.

Možda na prvu loptu zvuči benigno i beznačajno, ali vjerujemo da ima onih koji će pomisliti ‘ako valja Top Shopu, valja i meni’ pa će jedne od narednih godina provjeriti pleše li se uistinu tako dobro u Hrvatskoj. Ne trebamo puno ni naglašavati da Britance i ne treba mnogo nagovarati da dođu na Jadran.

I to su te slamke koje same po sebi nekima ne znače mnogo, no zapravo kad razmislite, besplatne su i da ih je sve skupiti na jednom mjestu – značile bi. Itekako bi značile.

S druge strane imate Hrvatsku turističku zajednicu koja na svojoj službenoj internetskoj stranici poziva goste da dođu u Lijepu Našu i pri tome koristi riječi koje negativnog predznaka poput ‘izgubili ‘ i ‘manje poznati’. Biste li vi željeli doći u zemlju koja je nešto izgubila ili biste li vi htjeli kupiti ulaznicu za festival čiji line up čine manje poznati glazbenici.

Ili, grad s oko dvadeset festivala promovira se kroz dvije rečenice spominjući pri tome tek jedan postojeći festival i jedan izgubljeni. I nije baš neka reklama, složit ćete se.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.