FOTO Teškoj mehanizaciji i bagerima proširuju put do Tanaje. Za Šibenčane to znači i novi režim prometovanja

Započeli su radovi na proširenju serpentina odnosno dijela ulice Put Vuka Mandušića prema Baroneu kako bi se teška mehanizacija i kamioni mogli probiti do tvrđave svetog Ivana kojoj slijedi obnova.

– Izvođač radova pristupio je proširenju trase za pristup teške mehanizacije i kamiona na dijelovima gdje je to moguće, s obzirom da je cesta jednotračna i s dosta oštrim i strmim zavojima. Paralelno se radi i takozvani prometni elaborat koji će točno definirati prometnu regulaciju duž te trase – kazao nam je zamjenik šibenskog gradonačelnika Danijel Mileta.

Velika je vjerojatnost da će promet od nadvožnjaka na Šubićevcu do tvrđave Barone biti reguliran semaforima, a prometni znakovi definirat će dozvoljena područja za parkiranje.

– Ispred vrtića Šibenski tići neće biti moguće parkiranje, tako da će roditelji koji djecu voze u vrtić, morati parkirati kroz serpentine. Strojevi i kamioni na Put Vuka Mandušića dolazit će direktno s Jadranske magistrale kako bi izbjegli gužve na Šubićevcu. Također, Ulica Vuka Mandušića bit će jednosmjera od Varoši prema Baroneu i prometovat će se odozdo prema gore, a automobili će moći doći samo do parkinga od Baronea – najavljuje Mileta.

Kada je u pitanju sporni odašiljač na tvrđavi sv. Ivana, Grad Šibenik odlučio je da ga će neće izmještati.

– Izmještanje odašiljača zahtijeva postavljanje dva nova na dvije nove lokacije. Jedna od njih bila bi pedesetmetarski stup na 150 metara visine u smjeru tvrđave prema Staroj kavi. Taj stup bi još više nagrđivao krajobraz i mijenjao vizuru grada. Druga lokacija bila bi izmještanje u blizini naselja, što nam također nije bilo prihvatljivo, tako dako smo odustali od ponuđenih varijanti i odlučili da odašiljač ostane gdje jest. Međutim, dovođenjem optike reducirat će se broj antena na odašiljaču – poručio je Mileta.

Podsjetimo, početkom svibnja Grad Šibenik potpisao je s tvrtkama Inovator i A3 ugovor o revitalizaciji tvrđave vrijedan nešto više od 38 milijuna kuna. Na obnovljenu Tanaju tako bi prvi posjetitelji trebali stići za 18 do 24 mjeseca.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.