Grad Šibenik i Hrvatske ceste dogovorili tempo rekonstrukcije svih preostalih ulaza u grad

Na radnom sastanku gradonačelnika Šibenika Željka Burića i direktora Hrvatskih cesta Josipa Škorića sa suradnicima i predstavnicima Građevinskog fakulteta u Zagrebu danas je u Šibeniku dogovarana dinamika provedbe građevinskih radova osuvremenjavanja cestovne mreže državnog značenja na širem području grada Šibenika.

– Ovo je jedan u nizu sastanaka, kakvih je već bilo nekoliko. Danas je prezentacija finalne verzije Prostorno-prometne studije razvoja Šibenika gledano sa aspekta državnih cesta. Ono što je evidentno je da je u odnosu na državne ceste zapostavljenost grada Šibenika dovela do dramatične prometne situacije kada govorimo o sigurnosti prometa, zagušenosti i o cjelokupnom prometnom sustavu grada Šibenika. Mi smo htjeli, zajedno s Gradom Šibenikom, sustavno riješiti taj problem prometa i vezano za to složiti prioritetne aktivnosti, rekao je Škorić.

buric-skoric (2)

Prostorno-prometnom građevinskom studijom Građevinskog fakulteta u Zagrebu planirana je rekonstrukcija čvorova Njivice, Rokići i Mandalina na način da se odmah grade dimenzionirani za četiri trake Jadranske magistrale.

– Prioritet za rješenje prometa u Šibeniku bila bi izgradnja drugog kolnika Jadranske magistrale od šibenskog mosta do Brodarice uključivo i izgradnju obilaznice Brodarice. O tome danas razgovaramo i na taj ćemo način posložiti prioritete kako bi pažljivo planirali građevinske radove, posebno u ljetnim mjesecima. Dinamiku izvođenja radova na čvorovima koji će ići u rekonstrukciju na toj dionici Jadranske magistrale posložit ćemo tako da ne remetimo i ovako kaotičan promet u Šibeniku, kazao je Škorić.

Ukupni troškovi svih zahvata još nisu poznati, a provedba će, po Škorićevim riječima, početi odmah po usuglašavanju prioriteta i obavljat će se u fazama.

buric-skoric (4)

Gradonačelnik Šibenika, Željko Burić zadovoljan je uspješnom suradnjom Hrvatskih cesta i direktora Josipa Škorića s Gradom Šibenikom te pristupom kojim se rješavaju i promet u kretanju i promet u mirovanju.

– Problem prometa u stajanju preuzeo je Grad Šibenik sustavom izgradnje podzemnih garaža koji kreče praktički od jeseni. Percipirali smo sve prometne probleme i oni su se počeli rješavati gradnjom čvora Meterize, koji će vrlo brzo biti gotov, nastavljaju se gradnjom čvorova Njivice i Rokići, ali je studija obuhvatila i sve ostalo što mi kao građani nismo dovoljno snažno komunicirali, a u tiho se rješavalo. To je činjenica vrlo intenzivnog razvoja grada, gradnje plaže Brodarica, turističkog naselja, projekta Zablaće, rješavanje problema TEF-a koji je krenuo ka ozbiljnoj priči za početak investiranja i naravno da je to zahtijevalo micanje zanemarenog Šibenika iz rezervne ladice i postavljanje na stol jer situacija to traži, rekao je Burić.

meterize rotor obilazak buric 300517 1

Svi sudionici sastanka obišli su gradilište novog čvora Meterize na kojem od jutros više nema privremenih semafora, ponovno se prometuje bez zastoja, a radovi izgradnje dvostrukog rotora se nastavljaju.

meterize rotor obilazak buric 300517 4

– Čvor Meterize se tehnički mogao napraviti i brže, ali bi to zahtijevalo da građevinarima omogućite standardne, normalne uvjete za građenje, a to bi bila potpuna obustava prometa. Kako to jednostavno nije moguće mi smo se, u suradnji s Hrvatskim cestama, maksimalno prilagođavali mogućem da promet teče, i tekao je, uz duboko razumijevanje sugrađana i turističku sezonu, kako smo rekli, dočekujemo bez semafora. Radovi će u laganom kontinuitetu trajati i dalje ne ometajući promet i projekt će biti u potpunosti završen krajem rujna ili početkom listopada, najavio je Burić.

meterize rotor obilazak buric 300517 7

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.