Sve više gostiju s Dalekog istoka

Karađole zadovoljan rezultatima 2019. godine: ‘Glavni resurs nam je jezgra, a imperativ kvaliteta’

Šibenik je lani posjetilo 322.545 gostiju ili devet posto više u odnosu na prošlu godinu u kojoj je ostvareno 249.848 dolazaka. Ostvareno je i tri posto više noćenja nego lani.

– Gledajući rezultate koje smo ostvarili kroz 2019. godinu možemo biti relativno zadovoljni s obzirom na  turbulencije na tržištu pa i povratak naše konkurencije na tržište – Turske, Grčke i zemalja zapadne Afrike. Tradicionalno najbrojniji su Nijemci kojih je lani kod nas boravilo 46.541, slijedi Francuska sa 17.747 gostiju, a potom Poljska, Velika Britanija, Austrija, Nizozemska i Italija. Također, Šibenik se budi i otvara prema svijetu tako su sada zastupljena i nova tržišta – Tajvan i Kina sa 10.592 gosta, Sjedinjene Američke Države 7.162 što je tri tisuće više nego prošle godine – kazao je Dino Karađole, direktor Turističke zajednice grada Šibenika.

Domaći gosti tradicionalno su među najbrojnijima pa su i ove godine na drugom mjestu, iza Nijemaca. Lani je zabilježeno 267.039 dolazaka stranih turista koji su boravili u prosjeku četiri dana na prostoru Šibenika, dok se u okolici, uključujući i tri samostalna TZ-a na području Šibenika – Grebašticu, Brodaricu i Zlarin, zadržavaju oko šest dana. U gradu najviše ostaju dan do dva.

U pripremi sezone 2020. Turistička zajednica grada Šibenika, uz tradicionalna tržišta, posvetit će više pažnje onima koja nam se tek otvaraju.

– Orijenitrat ćemo se na tradicionalna tržišta, nećemo zanemariti Češku, Slovačku i Poljsku, ali posvetit ćemo se i drugim tržištima Japanu, Koreji, Kini, Sjedinjenim Američkim Državama i Kanad, pa i Indiji – kaže Kararađole.

Glavni cilj i fokus daljnjeg razvoja šibenskog turizma Karađole vidi u obogaćivanju ponude gradske jezgre.

– U ovoj godini očekujem umjereni rast turističkog prometa. Otvaraju se u Šibeniku mali hoteli, što smatram najboljim putem za ostvarenje kvalitete, a ne kvantitete. Naš je cilj orijentirati se na kulturno-povijesni dio i na gastronomiju. Naš je najveći resurs u gradskoj jezgri – zaključuje Karađole.

 

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.