Mlade Šibenčanke pokrenule vlastiti brend: ‘Paperlove.eu odražava vaš duh, priču i karakter’

Šibenčanke Franka i Danijela Grubišić dvije su vrlo uspješne sestre koje uspješno spajaju svoje studentske i poslovne obveze s velikom ljubavi. Naime, dvije djevojke imaju vlastiti brend rokovnika, kalendara i postera.

– Trenutno radim u jednoj nizozemskoj firmi kao geoprostorna analistkinja, no nikad nisam zapostavila ljubav prema grafičkom dizajnu. Mislim da je privatni posao bio samo pitanje vremena, a tu je veliku ulogu imala i Danijelina želja o pokretanju vlastitog brenda i posla – počinje Franka.

One su svoju kreativnost razvijale od malena. Bilo da se radi o pisanju poezije, izradi nakita ili o slikanju, djevojke su uvijek imale inovativne ideje. Ipak, kada bi za školskih dana došlo vrijeme traženja bilježnica, nastao bi problem jer im niti jedna nije bila po volji.

– Jednom kad se Franka sama naučila raditi u grafičkim softverima, počela je izrađivati vlastite naslovnice za bilježnice, a uskoro je počela raditi i postere za uređenje sobe i doma. Ta ideja o izradi rokovnika, postera i kalendara simultano se razvijala kod obje. Kada sam ja razmišljala o vlastitom brendu, sestra je već kreirala prve dizajne postera i rokovnika. I tako smo, na jednoj kavi otvorile temu i upalila nam se lampica. Odlučile smo zajedno ući u taj posao, biti jedna drugoj podrška. Tada je nastao Paperlove.eu, a naziv brenda je svojevrsna meta informacija jer predstavlja naše cjelokupno poslovanje – kaže Danijela.

IMG_0006

Ono što razlikuje Paperlove.eu od drugih je to što je svaka njihova priča posebna, unikatna i potpuno prilagođena vama.

– Dok drugi nude personalizaciju na nivou da možete ugravirati svoje inicijale na naslovnu stranicu ili odabrati dizajn naslovne stranice, mi se u potpunosti prilagodimo željama klijenta, njegovom ukusu i preferencijama. Za nas, unikatno uistinu znači unikatno – jedini primjerak nečega i zbog toga osobito vrijedan i dragocjen. Nemamo unaprijed određen template dizajna, već svatko dobije svoj jedinstven, personaliziran proizvod, što znači da od prve do zadnje stranice klijent bira što da mu bude u rokovniku, odnosno stil i dizajn postera te kalendara – svaki rokovnik kreira se od početka. Niti jedan od naših proizvoda ne tiska se u više od jednog primjerka te je svaki proizvod rezultat klijentovih želja te našeg truda da ono što ste naručili uistinu odražava vaš duh, priču i karakter. Od početka 2018. ćemo se baviti i izradom vjenčanih pisanih potrepština – pričaju nam djevojke.

Planner-8

Trenutno obje žive u Zagrebu, a iako im je lakše da se posao odvija upravo u glavnom gradu, kako kažu, imaju sreću što ono što vole mogu raditi iz bilo kojeg kutka svijeta. S obzirom da su obje ekološki osvještene, pri planiranju brenda uložile su mnogo truda kako bi sve bilo maksimalno ekološki. Od korištenja eco-frendly materijala, pa čak do suradnje s neprofitnom organizacijom One Tree Planted koja za svaki prodani proizvod dobije dolar od tvrtke s kojom surađuje, a potom organizacija posadi jedno stablo. Inače, za jedan poster, u dogovoru s klijentom treba im do pet dana, za kalendare deset, dok im za personalizirani planer treba do tri tjedna.

– Franka naše proizvode izrađuje kombinacijom Adobe Photoshopa, Adobe Illustratora te Adobe InDesigna, odnosno ukoliko netko želi unikatne ilustracije dizajnira ih ručno pa potom digitalizira, isto kao i vlastiti font, čiju izradu također nudimo – savršena nam je ideja personaliziranog rokovnika sa vlastitim rukopisom. Ništa ne želimo i ne radimo na brzinu, već u svaki dio procesa uložimo maksimalan trud i kvalitetu, kako bi klijent dobio najbolju uslugu i proizvod – priča Danijela.

IMG_0080

Za postere, kalendare i običnu verziju rokovnika koriste se različitim vrstama papira – mat/sjaj verziji, teksturi površine, dimenzijama i gramaži, a za omot rokovnika osim tvrdih korica može se izabrati i tekstilna presvlaka te kožni omot. Sve, naravno, ovisi o potrebama i željama klijenta i tko je koliko maštovit odnosno koje ima potrebe. Uspješnim i radišnim djevojkama podrške ne nedostaje.

– Najveća podrška nam je, u prvom redu, obitelj. Na prvu su bili sumnjičavi prema svemu, ali kada su došle prve pred narudžbe i kad su vidjeli da nas to ispunjava, sve im je bilo jasno. Također, naši poslovni suradnici isto tako nam daju određenu količinu podrške, pomoći i prijedloga za poboljšanje poslovanja jer toga nikad dosta. Zahvalni smo svima koji nam pomažu na našem putu – govore.

UK Japan Cro

O povratku u Šibenik Danijela i Franka za sad ne razmišljaju previše.

Svugdje je lijepo, ali doma je najljepše. Nažalost, zbog fakultetskih i poslovnih obaveza nismo u mogućnosti često dolaziti, ali sve dosadašnje uspomene iz rodnog grada čuvamo duboko u sebi. Život je nepredvidiv i nikad ne znamo što nam se može dogoditi, kakva prilika pružiti, tako da nijedna opcija nikad nije isključena – zaključuju.

IMG_0099 IMG_9939 IMG_9955 IMG_9956 IMG_9972 IMG_9989 morskodite Zagreb