Turistička zajednica grada Šibenika promovira novi logo, odnosno oznaku koja bi se koristila uz postojeći logo organizacije.
– Kako je Šibenik jedini manji grad u svijetu koji ima dva spomenika pod zaštitom UNESCO-a, cilj nam je bilo vizualno istaknuti to naše kulturno bogatstvo i specifičnost po kojem smo jedinstveni u svijetu. UNESCO-ov protektorat je ogroman marketinški benefit jer garantira posjetu određene kategorije turista, ali je i velika obaveza vlasnicima, odnosno korisnicima jer su kriteriji održivosti vrlo visoki te je samim time i njegova vrijednost značajnija, kaže Dino Karađole, direktor Turističke zajednice Šibenika.
– Svi koji imaju tu oznaku, bilo za materijalnu, prirodnu ili nematerijalnu baštinu ističu je s ponosom jer su svjesni njena značaja. Želja nam je da i druge gradske institucije prihvate ovu oznaku te je koriste uz svoj postojeći logo jer kao što smo već napomenuli to nam je svima na čast i ponos, dodaje Karađole.