Projekt interpretacije šibenskog botuna pod nazivom ‘Otkopčaj botun’, izradio je Odjel za marketing i komunikacije tvrtke Fed iz Zagreba u suradnji s Muzejom grada Šibenika.
Riječ je o izradi vizualnog identiteta temeljem originalnih botuna iz arhive šibenskog muzeja. Time se željelo dočarati filigransku finoću botuna, a sloganom ‘Otkopčaj botun’ – ‘Unbutton the button’ pokazati priču o kulturnoj baštini Šibenika. S muške narodne nošnje nekad, klapskih odijela i danas ovim je projektom botun zaživio i na predmetima uporabne i darovne vrijednosti.
Tako je nastala nova priča o botunu, ona o prenošenju baštine kroz dizajn u nove forme i proizvode.
Roomor šibenski botun dovodi u šetnju, na plažu, na radni stol, dom i ured kao podsjetnik na Šibenik, jedan od najljepših hrvatskih gradova i najstariji grad na Jadranu.
Kolekciju ovih proizvoda može se vidjeti u suvenirnici Muzeja grada Šibenika te kina Europa u Zagrebu, izvijestili su na stranicama Ministarstva turizma.