Javna ustanova Trvđava kulture danas je sudionike Conventa Crossover konferencije upoznala s Tvrđavom Barone kao jedinstvenom lokacijom za organiziranje posebnih događanja. Konferencija koja u Ljubljani od 30. do 31. kolovoza okuplja vodeće stručnjake u područjima usko vezanim uz organizaciju i provedbu događanja za cilj ima razmjenu iskustava, educiranje o najnovijim trendovima u tom području te međusobno profesionalno povezivanje sudionika.
Namijenjena prvenstveno voditeljima marketinških agencija, predstavnicima turističkih destinacija i menadžerima lokacija specijaliziranih za organizaciju posebnih događanja, ali i svim kreativcima, dionicima u turističkim destinacijama, i onima koji su usko vezani uz organizaciju i promociju događanja, Conventa Crossover svojim kreativnim formatom potiče interakciju među svim sudionicima konferencije.
Bogat program konferencije koja se održava u Kazalištu lutaka Ljubljana zamišljen je kao fuzija različitih formata – predavanja, radionica, kratkih prezentacija pojedinih lokacija za održavanje događanja, panela, nakon kojih slijedi opušteniji dio: glasanje za najbolji događaj u ovom dijelu Europe, kojem će biti dodijeljena Conventa Best Event Award, prema izboru žirija i samih sudionika konferencije.
Na poziv organizatora konferencije, Tvrđavu Barone, znamenitost koja je prvenstveno specifična zbog svoje povijesne važnosti i činjenice da je danas dio bogatog šibenskog kulturnog nasljeđa, Ustanova je predstavila kao lokaciju koja se nakon revitalizacije prometnula u mjesto održavanja brojnih posebnih događanja čime doprinosi stvaranju imidža grada Šibenika kao destinacije kongresnog i MICE turizma.
Organizator konferencije je slovenska marketinška agencija Toleranca Marketing koja iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u organizaciji međunarodnih kongresa i konferencija, poslovnih susreta i osmišljavanja kreativnih projekata. Uz potporu Turističke zajednice Slovenije, Turističke zajednice Slovenije i Kazališta lutaka Ljubljana, Conventa Crossover predstavlja se kao jedinstveni festival događanja i marketinga u centralnoj i jugoistočnoj Europi.
Namijenjena prvenstveno voditeljima marketinških agencija, predstavnicima turističkih destinacija i menadžerima lokacija specijaliziranih za organizaciju posebnih događanja, ali i svim kreativcima, dionicima u turističkim destinacijama, i onima koji su usko vezani uz organizaciju i promociju događanja, Conventa Crossover svojim kreativnim formatom potiče interakciju među svim sudionicima konferencije.
Bogat program konferencije koja se održava u Kazalištu lutaka Ljubljana zamišljen je kao fuzija različitih formata – predavanja, radionica, kratkih prezentacija pojedinih lokacija za održavanje događanja, panela, nakon kojih slijedi opušteniji dio: glasanje za najbolji događaj u ovom dijelu Europe, kojem će biti dodijeljena Conventa Best Event Award, prema izboru žirija i samih sudionika konferencije.
Na poziv organizatora konferencije, Tvrđavu Barone, znamenitost koja je prvenstveno specifična zbog svoje povijesne važnosti i činjenice da je danas dio bogatog šibenskog kulturnog nasljeđa, Ustanova je predstavila kao lokaciju koja se nakon revitalizacije prometnula u mjesto održavanja brojnih posebnih događanja čime doprinosi stvaranju imidža grada Šibenika kao destinacije kongresnog i MICE turizma.
Organizator konferencije je slovenska marketinška agencija Toleranca Marketing koja iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u organizaciji međunarodnih kongresa i konferencija, poslovnih susreta i osmišljavanja kreativnih projekata. Uz potporu Turističke zajednice Slovenije, Turističke zajednice Slovenije i Kazališta lutaka Ljubljana, Conventa Crossover predstavlja se kao jedinstveni festival događanja i marketinga u centralnoj i jugoistočnoj Europi.