Podi Šibenik u suradnji s Gradom Šibenikom, Hrvatskim zavodom za zapošljavanje i Centrom za informiranje i savjetovanje o karijeri, organiziraju kampanju ‘vidi.di.bi’ odnosno posjet učenika osmih razreda tvrtkama u gradu Šibeniku. Cilj kampanje koja je planirana za četvrtak je upoznavanje učenika s poslovanjem odabranih tvrtki kako bi im se olakšala odluka o daljnjem obrazovanju.
– U gradskoj upravi odmah smo prihvatili ideju direktora Poda Jakova Terzanovića i dali mu punu podršku te se uključili u projekt ‘vidi.di.bi’. Osobno ću, zajedno s učenicima, ići u obilazak šibenskih tvrtki kako bi oni mogli vidjeti gdje posluju i možda im se neka zanimanja učine atraktivnima pa se odluče za daljnje školovanje u tom smjeru. Postoji niz traženih zanimanja koja šibenskim tvrtkama trebaju i vjerujem kako bi ovakvi projekti mlade ljude mogli preusmjeriti da se odluče za obrazovanje u tim zvanjima – kazao je Paško Rakić, zamjenik šibenskog gradonačelnika.
Tvrtka Podi Šibenik prvi put se upustila u organizaciju ovakvog projekta i pripreme su počele pred kraj prošle godine od kada je odrađen niz sastanaka predstavnika Poda i CISOK-a sa školama i roditeljima.
– Upustili smo se u ozbiljne pripreme i mogu reći da smo zadovoljni reakcijama. Prvi put se i mi pokušavamo uključiti u rješavanje nedostatka radnika, odnosno informiranje učenika o mogućnostima zapošljavanja u skladu potrebama tržišta rada. Pokušat ćemo djeci ukazati da upišu zanimanja s kojima će se u budućnosti zaista i moći zaposliti – kaže Jakov Terzanović, direktor Poda.
Po Terzanovićevim riječima ‘probijanje leda’ bilo je uspješno i u četvrtak će, oko 130 učenika u pet grupa, obići poslodavce koji im mogu ponuditi zaposlenje odmah po završetku školovanja.
– Koristeći naša poznanstva sa svim tim firmama u Šibeniku pokazujemo kako upravo mi možemo biti karika koja spaja učenike i škole s poslodavcima. Naša prednost je to što znamo gdje uputiti učenike pa će tako jedna grupa u četvrtak obići tvrtke u Poduzetničkom inkubatoru, a riječ je o onim učenicima koji su pokazali zanimanje za neke opće struke. Ostale četiri grupe će sa četiri autobusa u obilazak tvrtki i ustanova koje nude zanimanja slična interesima koje su iskazali u ranije popunjenim anketama – najavljuje Terzanović.
Jedna grupa učenika posjetit će zonu Podi i tvrtke Industroservis i Controlmatic, druga će u D-resort Šibenik, Splendid i D-marin Marinu Mandalina i Auto centar Šibenik – Volkswagen, treća na Šubićevac Life Wellness centar Šibenik i frizerski salon Capelli, a četvrta u Opću bolnicu Šibenik.