Iz Turističke zajednice poručuju: Započeli smo sa stvaranjem prepoznatljivog brenda Rogoznice!

Uspješno odrađen Uskršnji doručak u Rogoznici najavio je novu turističku sezonu. Prije toga, Rogoznica je prezentirana na sajmu u Turskoj u Istanbulu, CroTour u Zagrebu, u Mađarskoj u Pečuhu, te na ‘road show’ prezentacijama u Slovačkoj u Bratislavi i Banskoj Bistrici. Promo materijali Rogoznice su također bili izloženi na sajmovima u Londonu, Beču, Hannoveru i Amsterdamu. Dogovoreno je postavljanje jumbo plakata u pred i post sezoni na dvije lokacije iz smjera Šibenika i dvije iz smjera Splita. Kako ističu u turističkoj zajednici Rogoznice, pripreme za nadolazeće ljeto su u punom jeku.

BREND ROGOZNICE

– Dogovoreno je postavljanje eko WC kabina i kabina za presvlačenje na plažama, ograđivanje plaža… Formiramo program ‘Kulturno-zabavnog ljeta’, mogu potvrditi da je već dogovoreno da Rogoznica ponovno bude domaćin Jadranskih igara i to polufinalne večeri s direktnim TV prijenosom na nacionalnoj televiziji. Pri kraju su i dogovori s organizatorima popularnog Hit Records Party-a, dogovoreno je održavanje sajma ‘Domaće je najbolje’ u dva termina, a svakako ćemo dogovoriti i još nekoliko zvučnih fešta za velike mase, naravno na čelu s našom poznatom Ribarskom feštom – najavio je direktor TZ Rogoznice Marijo Mladinić.

Uz financijsku pomoć Općine Rogoznica, započeo je proces stvaranja prepoznatljivog brenda Rogoznice, ističu u Turističkoj zajednici. Stoga je potpisan ugovor s ‘full service’ agencijom za marketing i oglašavanje, Spot Studio iz Zagreba, koja raspolaže s veoma priznatim i iskusnim timom stručnjaka te iza sebe ima kompletnu medijsku logistiku – nekoliko TV kuća, tvrtku za javno oglašavanje s mrežom lokacija za Jumbo plakate po cijeloj HR, filmski studio.

TRAŽI SE SLOGAN

– Prva faza ovog projekta je već započeta, te se nakon provedenog detaljnog istraživanja o posebnostima rogozničkog kraja kreće s konkretnim prijedlozima i rješenjima. Ciljevi prve faze su – oblikovanje slogana koji pozicionira lokaciju, oblikovanje turističkog vizualnog identiteta Rogoznice, izrada strateškog plana komunikacije s kratkoročnim i dugoročnim ciljevima, te odabir ključnih promotivnih sredstava i medija za komunikaciju. Sve daljnje marketinške aktivnosti TZO Rogoznica temeljiti će se na rezultatima proizašlim iz ovog projekta, sa ciljem pozicioniranja Rogoznice kao visoko rangirane i prepoznatljive destinacije na turističkoj karti Hrvatske – zaključuje Mladinić.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.