Grad Knin predstavio je jučer aplikaciju e-komunalni redar pomoću koje će građani preko računala i pametnih telefona moći prijaviti komunalni problem. Aplikacija se nalazi na internet adresi moj.knin.hr, a ulaskom u nju građani mogu dodati adresu, fotografiju i kratki opis problema te poslati prijavu koja može biti i anonimna.
Komunalni redari bit će zaduženi ažurirati podatke u aplikaciji, tako da će Kninjani na karti vidjeti koji novi komunalni problemi su se pojavili, koji su u obradi, i koji su riješeni. Ukoliko pak problem ne bude moguće riješiti, bit će proslijeđen nadležnoj instituciji.
Zbog toga će Grad Knina zaposliti još dva komunalna redara, jednog koji će nadzirati poljoprivredna zemljišta, i drugog za promet.
– Ovo je alat građanima kako bi shvatili da je ovo naš grad i da svi mi moramo sudjelovati u poboljšanju gradskih sustava i biti aktivni. S ovim alatom građani mogu pratiti što je s određenim incidentom i koliko mi kao Grad to brzo rješavamo – istaknuo je kninski gradonačelnik Marko Jelić.
Građani postaju komunalni redari
Zamjenik kninskog gradonačelnika Marijo Ćaćić između ostalog je i apelirao na građane da ne prijavljuju probleme koji nisu u nadležnosti grada, primjerice kriminalna djela, premda će, kazao je, i takve prijave Grad poslati nadležnim institucijama.
– Ova aplikacija omogućit če svim građanima da budu komunalni redari. Želimo komunikaciju s građanima koje molimo da, ukoliko sutra bude stotinu prijava, ne očekuju da sve budu riješene istoga dana – istaknuo je Ćaćić.
Aplikaciju e-komunalni redar isprva će administrirati upravo Ćaćić, a kasnije će je preuzeti djelatnik Gradske uprave koji će za to biti obučen.