Sve čari Pirovca u 18 minuta

Prošli tjedan u Pirovcu i okolnim mjestima sniman je video materijal koji će po prvi put na adekvatan način prikazati sve čari Pirovca, a materijal, od kojega će se napraviti četiri različita video spota biti će gotov već na jesen. O samom snimanju i razlozima zbog kojih se krenulo u ovaj projekt popričali smo s direktorom TZ-a Pirovac Igorom Meićem.

-Kako sam počeo raditi kao direktor TZ-a Pirovac relativno kasno pred sezonu, više nije bilo smisla trošiti sredstva na marketing za potrebe ove sezone. Također, nije bilo materijala kojim bi reklamirali destinaciju. Stoga smo se odlučili izraditi video spot i fotografije koje bi ubuduće koristili u marketinške svrhe. Materijal koji izrađujemo namjenjen je za korištenje u dužem periodu, ali ovako će biti spreman već na jesen pa ćemo ga moći koristiti i za sljedeću sezonu. Videom smo pokrili turističku ponudu općine Pirovac, ali i okolnih općina što se prvenstveno odnosi na prirodne znamenitosti i povijesnu baštinu.

Gdje će se prikazivati video spot i na koji profil ljudi ciljate?

-Video je namijenjen za prikazivanje na sajmovima, dijeljenje kao promo materijala pohranjenog na CD-u ili USB stick-u, na LCD ekranima na trgovima gradova, na internet stranici, youtube-u i ostalim elektronskim kanalima i medijima. Također, video spot tj. motivacijski turistički video bit će kandidiran na svim važnijim svjetskim festivalima turističkoga filma, a to znači da će ga vidjeti ključni ljudi iz turističke branše u svijetu. To za sobom vuče važne kontakte, zanimanje stranih kompanija za naše tržište, međunarodnu suradnju te potencijalne investicije. Marketing je stvaranje tržišta i to je kontinuirani proces. Opredjeljujući se za ciljano tržište potrebno je imati i usklađenu ponudu za to tržište te adekvatnu turističku infrastrukturu. Tržišta koja su prioritet su Njemačka, Austrija, Slovenija i Nizozemska zatim slijede Slovačka, Češka i Poljska. Prvo trebamo povećavati kvalitetu postojeće ponude i njeno usklađivanje sa ciljanim tržištem. Paralelno s tim radit ćemo na izgradnji turističke infrastrukture. S obzirom na strukturu naše ponude dominantna ciljana publika su obitelji, a sekundarna ciljana publika će se iskristalizirati izgradnjom Marine Pirovac te orijentacijom plaže Lolić kao plaže za mlade te izgradnjom plaže Starine kao plaže za obitelji sa djecom i stariju populaciju.

Jesu li se prije ovoga snimali slični materijali?

Trenutno na web stranici TZ-a i na youtube-u postoji jedan video ali to je amaterski uradak koji ne služi svojoj svrsi. Video je takav da se samo izmjenjuju fotografije i traje preko sedamnaest minuta. Uvjeren sam da je vrlo mali broj ljudi pogledalo video do kraja, a izuzev toga nema nikakav motivirajući karakter te ne prenosi nikakvu emotivnu poruku. Mi smo se odlučili na apel koji proizlazi iz arhetipa transcendencije koji je i najsnažniji motiv u turizmu. Prikazali smo ga kao nadilaženje svakodnevnice, svekolikog ograničavanja te oslobađajuće prepuštanje osjetilnom iskustvu Pirovca.

Da li u videu ima glumaca?

Jednu od uloga igra u Njemačkoj poznati pijanist Antonio Macan. Porijeklom je Hrvat i jedna strana obitelji mu je iz Pirovca. Pisao je glazbu za Walt Disney-eve ‘Pirate s Kariba 5’, sklada simfoniju za 300 godina Alke koju će i pratiti na glasoviru, glumio je u njemačkoj seriji ‘Berlin Tag und Nacht’, nedavno je bio u velikom Showu na RTL-u. Također, uglazbit će i naš video spot što će mu dati originalnost te, nadamo se, time ostvariti prednost na festivalima turističkog filma. Za Antonia smo se odlučili kako bi pospješili promociju u Njemačkoj, jer će sigurno zbog njegove uloge Pirovac na tom tržištu doći do izražaja.

Kakve je rezultate ostvario Pirovac u usporedbi s prošlom godinom?

Prvih šest mjeseci je bilo na razini prošle godine, za sada je kolovoz nešto bolji u noćenjima a nešto slabiji u dolascima, tako da će u konačnici razultati biti na razini prošle godine.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.