INTERVJU: MARIJO MLADINIĆ, DIREKTOR TZ ROGOZNICA: Dogodine idemo na 600 tisuća noćenja!

Ove godine Rogoznica je ostvarila preko pola milijuna noćenja. Koji ste cilj postavili za narednu sezonu?

Gledajući ukupne rezultate za 11 mjeseci ove godine, imamo registrirano 67.909 dolazaka i ostvarena 543.721 noćenje. U odnosu na prošlu godinu, po broju dolazaka ostvaren je porast od oko pet posto, dok u broju noćenja imamo povećanje od čak 13 posto. Ovo značajno povećanje se nažalost ne manifestira direktno i na prihode naše turističke zajednice jer 95 posto naših prihoda dolazi od iznajmljivača koji boravišnu pristojbu uplaćuju paušalno (uplaćuju jednak fiksni iznos po ležaju bez obzira na broj prijavljenih gostiju), tako da smo ove godine uprihodili oko 1.750.000 kuna što je za otprilike 5 posto više od prihoda prošle godine. Nešto značajniji porast prihoda očekujemo u sezoni 2016. jer od 1.siječnja 2016. godine, sukladno izmjenama i dopunama Pravilnika o razvrstavanju naselja u turističke razrede, pojedina naselja u našoj općini prelaze u višu kategoriju.

Viši ciljevi nas uvijek guraju naprijed, tako da smo si za sezonu 2016. odredili cilj premašivanja brojke od ostvarenih 600 tisuća noćenja.

rogoznica zvjezda 6

Lani ste se oglašavali na njemačkom govorom području preko google adwordsa – planirate li isto i ove godine? Hoćete li proširivati kampanju i na druga govorna područja?

Početkom 2015. godine odradili smo veoma uspješnu Google AdWords kampanju usmjerenu na tržište Njemačke primjenom dva tipa oglašavanja, na Google tražilici, te Display kampanju. Oglasi na Google  tražilici se prikazuju u tekstualnom obliku unutar rezultata pretrage na Google-u kada potencijalni gost pretražuje određene pojmove vezane uz odmor i različite tipove turističkog smještaja, a Display kampanja funkcionira na način da Google pamti osobe koje su ranije pretraživale pojmove vezane uz našu ponudu, te im onda prilikom njihovog surfanja po različitim portalima prikazuje naš slikovni oglas koji im privlači pažnju te ih navodi da klikom na njega posjete web stranicu TZ Rogoznica.

Svakako sa ovakvim tipom promocije planiramo nastaviti i u 2016. godini, te ćemo uz nama već standardno jako zanimljivo njemačko tržište, kampanju usmjeriti i na englesko govorno područje.

rogoznica tz mario mladinic200712 (2)

Jesu li več počele pripreme za narednu sezonu?

Krajem  listopada naše Vijeće sastavilo je prijedlog Programa rada s financijskim planom za 2016. godinu, koji bi u narednim danima trebao biti usvojen od strane Skupštine TZ Rogoznica. To je dokument na kojem se temelji svo naše djelovanje i aktivnosti u narednoj godini. Program rada je već u ovoj fazi dosta detaljno razrađen, ali do konačne realizacije biti će održani i dodatni radni sastanci Vijeća na kojima će se dogovoriti sve pojedinosti.

Sve češće čujemo kako je privatnih iznajmljivača previše pa moraju spuštati cijene smještaja. Kakvo je stanje u Rogoznici?

U Općini Rogoznica trenutno imamo registriranog 1.121 iznajmljivača s 8.064 glavnih i 2.895 pomoćnih ležajeva. Ovo su svakako respektabilne brojke uz pomoć kojih i dolazimo do ovakvih rezultata.

Interes gostiju za Rogoznicom iz godine u godinu raste i Rogoznica sve čvršće zauzima značajnu poziciju na turističkoj karti Hrvatske. Sukladno tome ne bih rekao da ima previše privatnog smještaja na našem području, dapače, u špici sezone se svake godine traži ‘ležaj više’ jer su svi potpuno popunjeni. Ono na čemu trebaju raditi naši privatni iznajmljivači kako bi podignuli svoju popunjenost i ne bi trebali dolaziti u situaciju da moraju spuštati cijene je svakako podizanje kvalitete usluga koje pružaju i korištenje novih tehnologija, prvenstveno internet usluga u privlačenju turista. Nažalost mnogi naši iznajmljivači, prvenstveno starije osobe koje se kako same kažu ‘bave turizmom već desetljećima’, moraju prihvatiti činjenicu da se turističko tržište mijenja i da je današnji ‘gost’, odnosno njegove navike i potrebe značajno drugačiji od gosta od prije deset godina.

rogoznica_riva

Ono što svakako Rogoznici nedostaje kao značajan faktor za produljenje sezone je veći hotelski smještaj. Ali i po tom pitanju bi se u skoroj budućnosti stanje trebalo promijeniti jer se već planiraju dva velika hotelska kompleksa visoke kategorije na području naše općine. Nadamo se da će ti projekti uskoro krenuti i sa izgradnjom.

 Kakve informacije primate s terena – što Vam kažu obrtnici, ugostitelji, iznajmljivači – što im nedostaje, u što je potrebno ulagati, čim su zadovoljni?

Iza nas je svakako jedna iznimno uspješna turistička sezona i svi pružatelji usluga povezanih uz turizam su osjetili njen pozitivan učinak, tako da općenito vlada pozitivno ozračje. Ono na čemu naša Općina treba raditi su značajni infrastrukturni projekti koji bi dodatno podigli kvalitetu boravka turista u našem mjestu. Sada upravo kreću radovi na uređenju stare rogozničke rive, a nakon nove godine trebalo bi se krenuti i sa izgradnjom prve ‘uređene’ javne plaže na našem području. To je svakako dobar smjer u kojem se trebamo razvijati.

rogoznica

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.