Strategija razvoja Skradina: Malen, tražen i skupo se plaća

Ilustracija/Arhiva

Gradsko vijeće Skradina usvojilo je Strategiju razvoja Grada Skradina od 2017. do 2021. kojom su definirane ključne smjernice za daljnji razvoj grada i realizaciju vizije Skradin-gourmet grad.

Uz analitiku postojećeg stanja i na osnovu postojećih resursa u dokumentu su definirani strateški ciljevi koja bi trebala doprinijeti pozicioniranju Skradina kao središnje gourmet točke Jadranske regije. Uz razvoj gormet grada to su razvoj gospodarstva temeljen na resursima mikro regije, razvoj društvene infrastrukture te zaštita okoliša i lokalne infrastrukture.

skradin nediljko duic potpisivanje ugovora s udrugama 090217 10

– Razvoj gourmet grada jedna je od sastavnica naše strategije razvoja i ja sam to već ranije najavljivao, a sada je su to potvrdili i gradski vijećnici. Ukratko bi gourmet značio nešto malo što je traženo i dosta se skupo plaća. Cilj je da Skradin bude prepoznatljiv ne samo na domaćem ili europskom, nego i na svjetskom tržištu. Danas je to jednostavno postići jer živimo u doba elektronike. Drugi, važan cilj, usvajanja Strategije je taj što će to omogućiti javljanje na sve projekte i natječaje koji budu raspisani, kako gradskoj administraciji tako i drugim subjektima u Skradinu, kazao je Nediljko Dujić, gradonačelnik Skradina.

Jedan od ključnih razloga izrade ovog dokumenta, kako navode iz gradske uprave, je definiranje ključnih razvojnih smjernica s ciljem poboljšanja kvalitete života na području Grada Skradina.

– Kroz razvoj Skradina kao gourmet destinacije idemo na ciljanu skupinu gostiju visoke platežne moći i taj iskorak nastojimo napraviti na vrijeme, odnosno prije drugih. Mi ćemo cijelom svijetu ponuditi razlog za dolazak u Skradin, a oni onda neka to i plate, pojašnjava Dujić.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.