SRCE DALMACIJE Stvoren novi vizualni identitet Rogoznice

Uz financijsku pomoć Općine, Turistička zajednica Rogoznice krenula je u proces stvaranja prepoznatljivog brenda svog mjesta ‘srca Dalmacije’. Prvi korak je prezentacija Rogoznice na više od 100 jumbo plakata, na lokacijama diljem Hrvatske.

NAJISTURENIJI DIO KOPNA

– Iz prve faze ovog procesa kao rezultat proizašao je novi slogan koji pozicionira Rogoznicu kao lokaciju, najistureniji dio hrvatskog kopna koji zadire duboko u Jadransko more. Mjesto gdje imamo izravan sudar klima, vjetrova i morskih struja, borbu ‘bure i juga’, a opet najsigurniju luku na Jadranu. Osim toga, stvoren je novi vizualni identitet mjesta, i kratki i jasni slogan ‘Rogoznica Srce Dalmacije’ – kazao je Marijo Mladinić, direktor TZ Rogoznice.

Sve to, ističe, samo je početak dvogodišnjeg projekta koji bi trebao ovo malo turističko mjesto pozicionirati kao visoko rangiranu i prepoznatljivu destinaciju na turističkoj karti Hrvatske. Inače, unatoč lošem vremenu, predsezonom su u Rogoznici više nego zadovoljni.

NAJBROJNIJI NIJEMCI

U svibnju je prijavljeno 876 gostiju, odnosno ostvareno je gotovo 5.000 noćenja, što je za čak 77 posto više nego lani. Od gostiju najbrojniji su Nijemci, Poljaci, Englezi i Austrijanci. Iz TZ Rogoznica podsjećaju da već sada u hotelskom smještaju ostvaruju 41 posto noćenja više nego lani u istom periodu, dok je privatni smještaj (sobe, apartmani, kuće za odmor) s udjelom od 76 posto ostvario porast od 50 posto.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.