Skupština TZ Vodica

Gosti Vodica najbolje ocjenjuju uslugu, lokaciju i atmosferu, traže ljepše interijere i osmišljenija jela



Foto: InfoVodice

Na godišnjoj sjednici Skupštine Turističke zajednice Vodica potvrđen je rebalans za 2019. s viškom prihoda, a prezentirani su i prvi rezultati projekta IQM za sustavno poticanje i provođenje upravljanja kvalitetom u destinaciji, piše portal InfoVodice.

– Posebna pažnja je posvećena na unapređenje boravka naših turista, a osim naših uobičajenih zadaća oko sufinanciranja uređenja mjesta, unaprijeđen je dio koji se odnosi na kulturno zabavne manifestacije. Tako će se neke manifestacije kao što su Street festival, Đardin je In i Vodička fešta dodatno obogatiti novim sadržajima. Naglasak je stavljen i na IQM projekt koji ulazi u svoju treću godina provedbe, a nastavit će se i s radionicama za iznajmljivače – rekla je Anita Franin Pečarica, direktorica Ureda Turističke zajednice Vodice.

Pored biciklističkih i pješačkih staza radit će se i posebni putevi s vidikovcima

– Radi se o tri vidikovca, Okit, Mrdakovica i brdo na otoku Prviću za koje ćemo u prvom djelu napravili elaborat izrade te ih u konačnici povezati s ostalim stazama – kaže Franin Pečarica.

U okviru provedbe projekta IQM ove godine su prikupljeni podaci o kvaliteti destinacije posebnim softverom koji preko 150 stranica izračunava ukupnu ocjenu određenog objekta.

– Potrebno je unaprijediti dizajn interijera, dizajn welcome tabli, reklamne suncobrane, dizajn jelovnika i jela, odluku o urbanoj opremi, mjerljivost kvalitete, povećati broj recenzija, promociju svog objekta i destinacije te odgovarati i zahvaliti gostima na recenzijama i komentarima, sumirala je Đurđica Šimičić, voditeljica projekta.

Inače, do sada su u projekt uključena 93 objekta, a mjerili su se kvaliteta i zadovoljstvo gostiju na plažama, parkiralištima, hotelima, wellnessima, kampovima, privatnom smještaju, ugostiteljskim objektima, agencijama, suvenirnicama.

Što se tiče čistoće, ona je ocjenjena s 83 od 100, a za 57 objekta, koji nisu ugostiteljski na osnovi recenzija, User Generated Content iznosi 89 posto. Kad je riječ o ugostiteljskim objektima, mjereno je njih 39, a ukupno su dobili ocjenu kvalitete 90 od mogućih 100.

U Vodicama je općenito na osnovi recenzija gostiju najbolje ocijenjena usluga, lokacija i atmosfera, a izazov je svakako unaprijediti odnos cijene i kvalitete – zaključila je Šimičić.

Cijeli tekst možete pročitati na portalu VodiceInfo.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.