Gosti Vodica žele bolju ponudu na plažama, u suvenirnicama i restoranima, a domaćini dulju sezonu

Analiza istraživanja provedenog u Vodicama pokazuje da su i gosti i partneri najzadovoljniji visokom čistoćom grada, da je ljubaznost na visokom nivou te manifestacije i kvaliteta hrane. Manje su zadovoljni ponudom na plažama, ponudom lokalnih suvenira, ponudom vina, te ponudom lokalnih specijaliteta. Stanovnici žele produženje sezone, te potvrđuju želju za podizanjem kvalitete u svim segmentima i nedovoljno su informirani o aktivnostima što činiti prije i poslije ljeta. Svi ti podaci izneseni su na sjednici Turističkog vijeća u četvrtak kada je predstavljena Analiza početnog stanja IQM Vodice te plan aktivnosti za 2019. godinu, piše portal InfoVodice.

Projekt IQM Vodice TZ grada Vodica započela je u lipnju ove godine, a predstavlja integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji sa ciljem usklađenja normi i implementacije standarda kvalitete između dionika u turizmu, te poticaj na izvrsnost. Predviđena realizacija projekta trajati će tri godine i razvijati će se u nekoliko faza. Upravljanje kvalitetom u destinaciji podrazumijeva objedinjavanje što većeg broja subjekata, jačanje javno-privatnog partnerstva, mjerenje elemenata održivog razvoja, a sve u cilju poboljšanja zadovoljstva turista, konkurentnosti i kvalitete života u destinaciji.

– Već nakon prve analize rezultata, krenuli smo u realizaciju posebne prezentacijske brošure ‘Vodice to do’, koja će obuhvatiti širok raspon ponude i usluga, kako bi sve dionike i goste što bolje informirali o mogućnostima koje Vodice pružaju. Ujedno je upućen poziv svima, a posebno OPG-ovima i proizvođačima certificiranih lokalnih proizvoda da se pridruže projektu u cilju umrežavanja i plasiranja svojih proizvoda – rekla je Anita Franin Pečarcica, direktorica ureda TZ Vodice.

U sklopu projekta upućen je Javni poziv za sufinanciranje marketinških aktivnosti iznajmljivača koji obuhvaća izradu profesionalnih fotografija i video prezentacija smještaja, online i offline oglašavanja, te savjetovanja u uređenju smještaja. Isto tako upućen je Javni poziv za prijedloge suvenira Grada Vodica. Pripremljen je i projekt ‘Kartice za iznajmljivače’ kojim iznajmljivači ostvaruju pogodnosti prilikom uređenja svojih smještajnih kapaciteta, kod partnera koji su se uključili u projekt.

Osim toga realizirane su i prve koordinacije na otoku Prviću, sa službama Grada Vodica i predstavnicima gospodarstva – hoteljerima. Koordinacije će se održavati jednom mjesečno sa svim grupama sudionika projekta, a razmatraju se aktualne teme, ideje, prijedlozi, način rješavanja i realizacije prijedloga koji doprinose podizanju kvalitete u destinaciji.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.